JCMM
Kariérový rozvoj
Výběr školy
Výběr praxe
e-Portfolio
Jsme nadaní
STEAM
Stipendia a vědci
Soutěže
cs
en
Přehled akcí
Cílová skupina
studenti
ředitelé škol
personalisté
výchovní poradci
pedagogové SŠ
veřejnost
děti
rodiče
bez omezení
psychologové
Typ
klub
registrace
workshop
exkurze
dílna
slavnostní setkání
přednáška
Konzultace
kurz
seminář
konference
open day
vzdělávací akce
setkání pedagogů SŠ
kroužek
meeting
školení
festival
neformální setkání
příměstský tábor
webinář
pracovní skupina
diskuzní setkání
soustředění
mezinárodní setkání
Kategorie
STEAM
Kariérový rozvoj
Stipendia a vědci
Jsme nadaní
E-portfolia
Soutěže
Výběr školy
Včetně proběhlých
diskuzní setkání
11.
úno
Žákovské portfolio
9:00 - 13:00
kurz
9.
úno
Poznej svůj talent – spolupráce v týmu
13:30 - 16:30
kurz
9.
úno
Náročné komunikační situace
12:30 - 15:30
dílna
8.
úno
Pomůcky pro výuku aritmetiky
14:30
přednáška
8.
úno
Nadaní jako výzva a inspirace
14:00 - 17:00
kurz
8.
úno
Asertivní komunikace
13:00 - 16:00
kurz
4.
úno
Náročné komunikační situace
9:00 - 15:00
diskuzní setkání
3.
úno
SOČ - Jak zdolat výzvy
3. 2. v 16:00
kurz
2.
úno
Poznej svůj talent – spolupráce v týmu
13:30 - 16:30
přednáška
1.
úno
Nápady, hry a aktivity pro výuku nadaných…
14:00
kurz
1.
úno
Koučovací přístup
12:00 - 16:00
kurz
1.
úno
Náročné komunikační situace
12:00 - 16:00
registrace
1.
úno
Registrace školitelů projektu SOČ
10:00
kurz
27.
led
Poznej svůj talent – spolupráce v týmu
9:00 - 14:00
kurz
27.
led
Náročné komunikační situace
9:00 - 14:00
kurz
26.
led
Prevence syndromu vyhoření
13:30 - 16:30
webinář
19.
led
Funkce - goniometrické, exponenciální a…
17:00 - 19:00
přednáška
18.
led
Jak pracovat s nadanými žáky na 1. stupni ZŠ
14:00 - 17:00
kurz
14.
led
Základy psychologie a pedagogiky nadaných…
14:00 - 17:00
přednáška
13.
led
Technické profese budoucnosti
13:30 - 15:00
dílna
10.
led
Zlomky
14:30
exkurze
17.
pro
Hrajeme si s hydrogely II
16:00 - 18:00
exkurze
17.
pro
Hrajeme si s hydrogely
13:30 - 15:30
exkurze
16.
pro
Mutace vs. mechanická síla
8:30
Předchozí
Následující